piątek, 26 września 2014

O FIRMIE FOREVER!!

WSZYSTKIE MARZENIA MAJĄ SWÓJ POCZĄTEK
Założone w 1978 r. w oparciu o kapitał niewiele większy niż marzenia i ciężka praca, Forever Living jest obecnie multimiliardowym przedsiębiorstwem z siedzibą w Scottsdale, w Arizonie, wytwarzającym i sprzedającym dziesiątki produktów dla zdrowia i urody. Ludzie tacy jak wy, dystrybuują te mające pozytywny wpływ na życie wyroby, oferując ci szansę posiadania własnego biznesu i finansowego zabezpieczenia przyszłości, dzięki sprawdzonemu planowi. Forever Living, z ponad 9,5 miliona dystrybutorami w ponad 145 krajach, oferuje ci unikalną szansę, by wieść życie zdrowsze i bardziej dostatnie.
Rex zaproponował bardzo prostą ideę biznesową swojej najbliższej rodzinie i przyjaciołom. Oferuj ludziom zużywalne produkty, o których wiadomo, że wspierają dobre samopoczucie i zdrowie – i rób to w spersonalizowany sposób. Zamiast topić grube pieniądze w tradycyjne formy reklamy, wynagradzaj wszystkich, którzy są gotowi dzielić się tymi produktami z rodziną i przyjaciółmi.
OD ROŚLINY DO PRODUKTU
Forever Living Products jest największym plantatorem Aloe Vera oraz wytwórcą i dystrybutorem produktów aloesowych. Dostarcza wyroby najwyższej jakości. Możemy być pewni ich wysokiej klasy, ponieważ jest właścicielem każdego ogniwa procesu produkcyjnego.
1. Plantacje aloesowe
Forever Living Products uprawia tysiące akrów żyznej gleby w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Republice Dominikany. Zasadzony aloes jest starannie uprawiany przez około 3 lata. Dojrzałe liście są następnie ręcznie odcinane i błyskawicznie transportowane do zakładu przetwórczego, by miąższ pozostał jak najświeższy i najczystszy.
2. Oczyszczanie i stabilizacja
Liście są starannie czyszczone: wielokrotnie płukane w zimnej wodzie oraz myte pod ciśnieniem. Usuwane są wszelkie zabrudzenia, a każdy liść jest sprawdzany, czy nie ma żadnych uszkodzeń. W opatentowanym przez FLP procesie ekstrakcji miąższ oddzielany jest od skóry, niewykorzystywanej i niepożądanej w procesie wytwórczym. Czysty miąższ aloesowy trafia do pojemników ze stali nierdzewnej, gdzie jest dodatkowo filtrowany. Zaraz potem miąższ poddawany jest opatentowanemu procesowi stabilizacji, który chroni go przed utlenianiem i pozwala zachować jego naturalne właściwości.
3. Wytwarzanie produktów
Po procesie stabilizacji miąższ poddawany jest dokładnym badaniom i analizom laboratoryjnym, które sprawdzają jego czystość i skład. Po zakończeniu testów i uzyskaniu aprobaty miąższ transportuje się do zakładów wytwórczych Aloe Vera of America w Dallas, gdzie przechodzi serię badań mikrobiologicznych i jakościowych. Po tych badaniach miąższ łączony jest z innymi składnikami lub, w przypadku czystego Miąższu Aloe Vera, od razu nalewany do pojemników. Dzięki rewolucyjnemu urządzeniu rozlewczemu możemy napełniać ponad 50 000 butelek na jednej zmianie. To oznacza, że co sekundę napełniana, pieczętowana i pakowana jest ponad jedna butelka Miąższu Aloe Vera! Aby zapewnić jakość produktu, proces napełniania i pieczętowania opakowań kontrolowany jest przez wykwalifikowany personel techniczny. Na koniec pojemniki opatrywane są numerem partii oraz datą ważności i ręcznie pakowane do wysyłki.
Gotowe produkty rozsyłane są do wszystkich światowych biur Forever Living Products, skąd trafiają do dystrybutorów. Co dalej? Sami wiecie najlepiej…
POTWIERDZONA JAKOŚĆ PRODUKTÓW
Forever Living zaangażowane jest w dostarczanie wam najlepszych produktów. A pod tym pojęciem rozumiemy coś więcej niż po prostu skuteczne produkty. Zachowujemy najwyższe standardy i aktywnie poszukujemy zewnętrznych certyfikatów, które będą to dla was potwierdzać. Na naszych produktach szukaj takich certyfikatów:
1. International Aloe Science Council – Międzynarodowa Rada Naukowa ds. Aloesu
2. PETA Cruelty Free – Produkty nietestowane na zwierzętach
3. Islamic Seal of Approval – Islamska Pieczęć Aprobaty
4. Kosher – Certyfikat koszerności
5. Halal – Certyfikat islamski
JAKOŚĆ PRODUKTÓW ALOESOWYCH firmy FOREVER LIVING PRODUCTS
Oto dwa artykuły z miesięcznika Inside Aloe, grudzień 2004, publikowanego przez Międzynarodowa Radę Naukową ds. Aloesu (International Aloe Science Council – IASC), obydwa poruszające niezmiernie istotną kwestię jakości produktów aloesowych.Pieczęć aprobaty IASC gwarancją jakości dla klientów.
Jeszcze nie tak dawno temu, kiedy ktoś powiedział Aloe Vera, w odpowiedzi słyszał „co proszę´?” Dzisiaj aloes jest już ogólnie znany i nikogo nie trzeba przekonywać do jego wartości. Jest to roślina powszechnie wykorzystywana, a zakres jej zastosowań jest niewiarygodnie szeroki. To publiczne uznanie dla aloesu napawa nas oczywiście zadowoleniem, niestety uczuciu radości towarzyszy pewna doza frustracji. Kiedy porównujemy ilość surowca uzyskiwanego z upraw aloesowych z ilością gotowych produktów zawierających wśród składników aloes, między tymi danymi istnieje ogromna rozbieżność.
Są dwa główne powody takiego stanu rzeczy:
Po pierwsze, większość produktów na rynku zawiera niewielkie ilości Aloe Vera. Dodanie do składników aloesu – niezależnie od jego ilości – pomaga sprzedać produkt! Klienci wypatrują wśród etykiet hasła „z aloesem”. Takie produkty wciąż zyskują na popularności. Sam fakt wykorzystywania przez wiele firm aloesu jako składnika ich produktów jest pozytywny, niestety, mniejsza ilość aloesu oznacza niższe koszty, a na etykiecie wciąż można przecież napisać „zawiera aloes”. IASC nie przyznaje certyfikatów produktom, które zawierają mniej niż 15% aloesu. Zwartość niższa niż 15% może sprawić, że produkt nie będzie miał korzystnych właściwości, jakich klient pragnie i spodziewa się uzyskać. Minimalna zawartość piętnastu procent aloesu wpływa na zwiększenie ceny produktu, a że – jak wiadomo – cena jest dla firm handlowych ważnym czynnikiem, zmniejszają one ilość tego składnika.
Drugim powodem rozbieżności danych jest fakt, że aloes łatwo „podrobić”.
Liść aloesu składa się z około 99,5% płynu oraz 0,5% substancji stałych. Do przetwarzanego aloesu wystarczy dodać więcej wody, aby zwiększyć jego ilość – najprawdopodobniej nie zostanie to wykryte.
Faktem jednak pozostaje, że aby aloes pozostał skuteczny, musi być przetworzony w odpowiednim terminie i we właściwy sposób. Jeżeli klient chce być pewny dokonanego wyboru i zadowolony z kupionego produktu, powinien szukać wyrobów opatrzonych pieczęcią aprobaty IASC. Na produktach zatwierdzonych przez IASC można naprawdę polegać!
IASC prosi o pomoc w zapobieganiu zwodniczym twierdzeniom na temat aloesu.
Era elektroniczna nastała na dobre; możemy śmiało korzystać z jej dobrodziejstw, ale też niestety przyniosła ona ze sobą pewne problemy. Na przykład internet. W internecie można „powiedzieć” niemal wszystko, bez obaw o skutki. Aloes zdaje się być doskonałym materiałem dla wszystkich, którzy lubują się w przesadzonych twierdzeniach, błędnych wywodach itp. Działania takie są oczywiście szkodliwe dla branży aloesowej i nie ustajemy w wysiłkach, by popularyzować właściwą wiedzę o Aloe Vera. Na powszechnym dostępie do prawdziwych wiadomości skorzysta cała branża.
Kolejna sprawa to nielegalne umieszczanie pieczęci IASC na produktach różnych firm – chcemy prosić was o pomoc w walce z tym problemem. Musimy bronić się przed nadużywaniem pieczęci aprobaty czy nielegalnym posługiwaniem się nią. Kiedy traficie na produkt z pieczęcią IASC na etykiecie lub stwierdzeniem typu: „ten produkt ma certyfikat IASC”, najprostszym sposobem na potwierdzenie autentyczności znaku/tekstu jest sprawdzenie tego na naszej stronie internetowej. Na www.iasc.org znajdziecie pełną listę firm i produktów, które posiadają certyfikat Rady. Jeżeli produktu, który sprawdzacie, tam nie ma, dajcie nam znać. Dzięki naszym wspólnym wysiłkom wiarygodność branży aloesowej będzie rosła jeszcze bardziej!
Gene Hale, Dyrektor Generalny IASC
źródło: Magazyn Forever, Luty 2005

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz