środa, 24 września 2014

#3 Thank you...

Witam kochani piękny słoneczny dzień dziś mamy latam od rana jak nakręcona mam tyle energii że jak ktoś chce to mogę mu trochę dać ale tylko dziś. :-) Odwiedzam moich klientów od rana i same pozytywne rzeczy słyszę na temat produktów, a w szczególności  o galaretce wit c i czosnkach na przeziębienie i o  Aktiv Ha czyli kwasie hialuronowym który świetnie działa na bóle kręgosłupa i stawów ale tyle o moje pracy.
Zaczynamy:
Dziękuje za książkę O Ojcu Pio która otworzyła i oczy na wiele spraw w moim życiu.
Dziękuje za sen który mi się dzisiaj przyśnił i dał do myślenia że będzie  co raz lepiej.
Dziękuje za to że pan Bóg stworzył mnie taką a nie inną i jestem mu za to wdzięczna.
Dziękuje za moje marzenia które się spełniają w coraz  szybszym tempie.
Dziękuje za zdrowie mojego syna który jest zawsze szczęśliwy i uśmiechnięty.
Dziękuje za uśmiech panią w aucie która mnie dzisiaj mijała .
Dziękuje za ludzi otwartych i ufających mi których spotykam na mojej drodze.
Dziękuje za mojego pieska który tak szaleje gdy go wykąpie.
Dziękuje za spokój który mnie napełnia i szczęście.
Dziękuje za moje ciało które z dnia na dzień jest coraz szczuplejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz