poniedziałek, 22 września 2014

#1 Dzień "THANK YOU FOR..."

Witam wszystkich serdecznie minął weekend a z nim moja grypa wstałam rano bez kataru i w świetnej  formie, powiedzcie mi kto z was tak szybko dochodzi do formy, tym bardziej jak słyszę że katar trwa 7 dni a właśnie że nie prawda z galaretką Forever trzy dni  więc zapraszam wszystkich niedowiarków do spróbowania świetnych produktów. Chciałam dziś zacząć cykl  który potrwa do świąt Bożego Narodzenia w którym każdego dnia będę dziękować za to co mam i co mnie spotyka a więc zaczynamy.
 Dziękuje za zdrowie każdego dnia.
Dziękuje za kochającego męża i syna.
Dziękuje za miłość która gości w moim życiu.
Dziękuje za wspaniałą rodzinę którą  stworzyłam.
Dziękuje  za wspaniałych rodziców.
Dziękuje za świetnych braci .
Dziękuje za przyrodnie siostry które pozyskałam dzięki moim bracią.
Dziękuje za ludzi którzy przechodzą codziennie obok mnie i są moim natchnieniem.
Dziękuje za świetne dziewczyny które tworzą ze mną biznes z Forever i tak jak Ja szukali celu w swoim życiu i właśnie dzięki tej firmie odszukali prace w której  robią to co lubią .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz