wtorek, 23 września 2014

#2 Thank you

Jesień, jesień ,jesień deszczyk pada liście lecą a nastroje robią się melancholijne ale nie u mnie- rano porcja aloesu minerały i oczywiście mleczko pszczele zachęcam wszystkich którzy chcą się czuć rewelacyjnie każdego dnia do stosowania takiej kuracji na jesienna pogodę !!
Zaczynamy dziś Dziękuje za:
Mleczko pszczele bez którego nie wychodzę z domu.
Deszcz który pada za oknem i daje mi powody do rozmyśleń.
Świetną przyjaciółkę która już wróciła i jest dla mnie dużym wsparciem.
Dziadków na których mogę zawsze liczyć.
Dziewczyny moje współpracowniczki które zakochały się w firmie  Forever tak jak ja.
Ziemie po której silnie stompie każdego dnia.
Dom w który czuje ciepło moich bliskich i komfort bycia.
Auto które mi służy każdego dnia i czuje się w nim rewelacyjnie .
Czosnki Forever które pomogły mi się rozstać z infekcją.
Asertywność której się uczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz