piątek, 19 września 2014

Moja Historia z Aloesem w tle!!

Chciałam wam opowiedzieć moja historię z Aloesem w tle.
Otóż 3 lata temu poznałam tą firmę przez przypadek, podczas rozmowy z moja koleżanką  na temat naszych pociech które nam ciągle chorowały i właśnie wtedy wtrąciła się do rozmowy pewna położna która podawała produkty firmy Forever swoim dzieciom i te nie chorowały tak jak wcześniej .
Właśnie po tej rozmowie kupiłam pierwszą butelkę aloesu kidsy,galaretkę,mleczko pszczele  i pastę do zębów.Efekty pasty widziałam po 5 dniach miałam straszna nadwrażliwość i krwawiące dziąsła po tej właśnie paście wszystko ustało, na efekty picia aloesu u mojego dziecka musiałam czekać ok.miesiąca jeszcze chciałam podkreślić że mój syn chorował na zapalenie krtani i anginę przynajmniej raz w miesiącu  już nie mówię o alergii pokarmowej  i AZS. Miesiąc mijał a mój syn przeszedł tylko lekki katar z którym poradziła sobie po 3 dniach galaretka aloesowa która smarowałam mu nosek, właśnie tak powoli pozbywaliśmy się chorób które tak nam wcześniej doskwierały.Skóra mojego syna stawała się coraz gładsza i bez wysypek i zaczerwień  a po 2 miesiącach o  anginie nie było już śladu . Chciałam wspomnieć że wiekszość mojej rodziny była przeciwna tym produktom ale się przekonali :-) Od 3 lat mój syn jest szczęśliwym chłopcem który przestał brać antybiotyki wraz z rozpoczęciem picia Aloesu a po podawaniu mleczka pszczelego poprawiła  mu się pamięć i koncentracja. Wracając do rodziny to mój mąż zapomniał o bólach kręgosłupa i ciągłym katarze. Moja mama miała anemie z której świetnie wyszła już nie mówiąc  o poprawie jej samopoczucia i większej  dawce energii do życia - teściowejpomógł z jelitem drażliwym  przez lata walczyła a pan doktor aloes w ciągu paru dni pomógł mogła bym tak opowiadać bez końca o mnie i całej mojej rodzinie wszyscy jesteśmy zakochani w tych produktach działają rewelacyjnie a firma Forever dała mi świetne możliwości do pracy z osobami którym pomaga i każdego dnia jestem wdzięczna za wszystko co mnie spotkało :-)   Zapraszam do  spróbowania nie pożałujecie tylko się  zakochacie tak jak Ja i moja rodzina . Pozdrawiam Angelika :-)

Ps.Poniżej mój kochany mężczyzna ze swoim doktorem w butelce!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz